Couple de punks souriants, Blackpool, en Angleterre, en 1998.Pressed and polished, a suited commuter seems to shield his eyes from an embracing couple below. Government jobs, nightclubs, golf courses, and beaches draw an eccentric mix of pierced hipsters and buttoned-up conservatives to the seaside town of Blackpool in England's Lancashire county. Blackpool emerged as a major tourist destination in the 20th century, though it still retains its retro charm.
(Photo shot on assignment for, but not published in, "A Jolly Good Time in Blackpool, England," January 1998, National Geographic magazine)
Ce qu'elle m'inspire...:Perso, j'ai pas compris le petit encadré en anglais, et je suis trop crevé pour la traduire, mais je trouve qu'elle est belle, mais dommage q'elle soit mal cadrée!
Derriere on peu voir un homme qui evite cette scene. Je trouve que sa fait comme un symbole de joie, les couleurs sont tres chaudes (vives). Fin voila, suis pas tres doué, mais je pense que je trouverai toujour du positifs aux photos!
En plus j'aime bien sa crete! un poil trop court!